آسابرگر، آرتور. (1398). روشهای پژوهش در رسانهها و ارتباطات؛ درآمدی بر رویکردهای کیفی و کمّی. مترجم احسان شاهقاسمی و محمدرضا نیرو. تهران: جهاد دانشگاهی.
استیور، گیل. (1399). روانشناسی شهرت. مترجم احسان شاهقاسمی. تهران: سوره مهر.
پیترسن، رابرت اس. (1395). کمیکها، مانگاها، و رمانهای مصور (تاریخ روایتهای تصویری). مترجم مهرداد گروسی. تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
جلیلزاده، میلاد. (1 دی 1398). دورهمی میلیاردی. روزنامهی فرهیختگان 2938، 12.
خیامی، عبدالکریم.، اسکندری، علی و خلقتی، مرضیه. (1398). بازکاوی فرهنگ سلبریتیگری و تعامل رسانه ملی با چهرهها. فصلنامهی علمی رسانههای دیداری و شنیداری، 13(30)، 7-32.
دورهمی. (بدون تاریخ). بازیابی در 10 اسفند 1399، از ویکی پدیا: https://yun.ir/v1my1c
دیانی، میکائیل.، افکانه، محمد. و مسعودی، سارا. (1397). طراحی مدل مفهومی مدیریت منابع انسانی ویژه ستارههای تلویزیونی. فصلنامهی پژوهشهای ارتباطی، 25(1)، 153-174.
سلطانیفر، محمد. (1383). زردنویسی در رسانهها. رسانه، 15(4)، 107-116.
عاملی، سید سعیدرضا. (1392). روشهای تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
فلیک، اووه. (1394). درآمدی بر تحقیق کیفی. مترجم هادی جلیلی. تهران: نشر نی.
کشمور، الیس. (1396). فرهنگ شهرت. مترجم احسان شاهقاسمی. تهران: پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات.
لافی، دن. (1396). موضوعات کلیدی در نظریهی رسانهها. مترجم یونس نوربخش. تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
لورنزو-داس، نوریا. (1390). گفتمان تلویزیونی؛ تجزیه و تحلیل زبان در رسانهی تلویزیون. مترجم محمد شهبا. تهران: مرکز تحقیقات صداوسیما جمهوری اسلامی ایران.
مهدیزاده، سید محمد. (1393). نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: همشهری.
هورکهایمر، ماکس و آدورنو، تئودور. (1397). صنعت فرهنگسازی؛ روشنگری بهمثابه فریب تودهای. در مطالعات فرهنگی (مجموعه مقالات). تدوین سایمون دیورینگ. مترجم مراد فرهادپور، (ص 63-134). تهران: انتشارات علمی و فرهنگی.
Eriksson, Göran. (2010). Politicians in celebrity talk show interviews: The narrativization of personal experiences. Text and Talk, 30(5), 529-551.
Lazarsfeld , Paul F and Robert K Merton. (2007). Mass communication, popular taste, and organized social action. İletişim kuram ve araştırma dergisi, 229-250.
Loeb, Laura. (2015). The celebrity talk show: Norms and practices. Discourse, Content and Media(10), 27-35.