عبدی، سیروان؛ خانیکی، هادی؛ نصراللهی، اکبر؛ شاه منصوری، بیتا (1400). تلویزیون و ارتباطات سلامت: فراتحلیل پژوهشهای ارتباطاتِ سلامت داخلی و خارجی. جامعه، فرهنگ، رسانه، 10 (38)، 11-29.
خانیکی، هادی؛ راثی تهرانی، حبیب (1390). بررسی نگرش مخاطبان دربارۀ تأثیر پیامهای سلامت تلویزیون. مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، 12 (15)، 151-187.
قیصری، فرهاد؛ سلاجقه، سنجر؛ بیگزاده عباسی، فرزانه؛ شیخی، ایوب (1398). شناخت بازیگران تدوین خط مشیِ عمومی مؤثر بر اجرای خطمشیهای سلامت نظام اداری. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، 10(38)، 175-205.
عباسی، مسعود (1396). مطالعۀ نسبت وسایل ارتباط جمعی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت، جامعه، فرهنگ رسانه، 6 (23)، 85-106.
احمدی زاد، آرمان؛ ورمقانی، مریم؛ ورمقانی، سارا (1396). خدمات سلامت همراه: گذشته، حال، آینده. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 10 (3)، 233-246.
ولدی، سردار (1395). ارزابی عملکرد شبکه سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش سلامت جامعه از نگاه مخاطبان رسانه ها و متخصصان سلامت، پایان نامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه صدا و سیما، دانشکده ارتباطات و رسانه.
فردمنش، جواد (1395). الگوی جدید برنامهسازی رادیو برای ارتقای سلامت عمومی جامعه (مطالعه موردی رادیو سلامت)، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه صدا و سیما، دانشکده صدا و سیما.
فرهمندیان، وحید؛ فرهمندیان، معصوم؛ مهربانفر، احسان؛ افخمی، مهدی (1393). نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت سلامت ایران با نگاهی به آینده. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 3 (10)، 21-38.
References
Atkins, P.; Mardeen, M.; Brenda, S. & Javalgi, R. (1996). Happy employees lead to loyal patients. Journal of Health Care Marketing. 16 (4), 14-23.
Kreps, G. L. (2014). “History of health communication”. in T. L. Thompson (Ed.), Encyclopedia of Health Communication (Vol. 1, pp. 568–572). Thousand Oaks, CA: Sage.
Entman, R. B. (1993). Framing: toward clarification of a future paradigm. Journal of Communication, 43, 51-58.