اردکانی فرد، زهرا و رضوی زاده، سید نورالدین. (1400). زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنماییشده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی. زن در فرهنگ و هنر، 13 (1)، 90-65.
اسلامی، الهه؛ موسوی، سید هاشم و علیخواه، فردین. (1397). سلبریتی های مجازی: غریبه های آشنا در عصر رسانه های اجتماعی: گونه شناسی زنان مشهور ایرانی در رسانة اینستاگرام. مطالعات فرهنگی و ارتباطات. 16 (59)، 74-45.
ایزانلو، بلال و حبیبی، مجتبی. (1390). کاربرد فراتحلیل در تحقیقات علوم اجتماعی و رفتاری: مروری بر مزایا، تنگناها و روش شناسی. تحقیقات علوم رفتاری. 9 (1)، 82-70.
آخوندی، مطهره. (1399). قومنگاری مجازی در اینستاگرام: مورد مطالعه صفحه تجربه های مادرانگی ام. مطالعات رسانههای جدید. 2 (10)، 38 ـ 5.
بادامچی، محمدحسین و البرزی، فاطمه. (1399). کرونا، بازگشت به خانه و برآمدن الگوی نوظهور زنان خانه دارِ مجازی. مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی. 12 (3)، 217-183.
بیچرانلو، عبدالله؛ صلواتیان، سیاوش و لاجوردی، آزیتا. (1397). بازنمود سبک زندگی زنان جوان ایرانی در اینستاگرام. مطالعات فرهنگی و ارتباطات. 15 (56)، 140-112.
بیگوند، مینا؛ کاظمی، عباس و بصیریان جهرمی، حسین. (1400). سوپرمام ها و مفهوم مادری در فضای اینستاگرام. زن در فرهنگ و هنر. 13 (1)، 163-139.
جعفری، علی؛ فردوسی، مریم و خالدیان؛ اقبال. (1397). بازنمایی کلیشه های جنسیتی در میان زنان ایرانی کاربر شبکه اجتماعی اینستاگرام. علوم اجتماعی. 12 (40)، 366-347.
خطیب زاده، سمیرا؛ بنی هاشمی، سید محسن؛ سبحانی، عبدالرضا و علی شیری، بهرام. (1398). بررسی وضعیت زنان ایرانی در فضای مجازی: مطالعه صفحات اینستاگرامی (با رویکرد امنیت اجتماعی). مطالعات امنیت اجتماعی. 10 (60)، 51-13.
ذکایی، سعید؛ کرمی، محمد تقی؛ و فرزادمنش، شیما. (1399). بازنمایی زندگی روزمره خانوادگی زنان ایرانی در اینستاگرام. مطالعات رسانههای نوین. 6 (23)، 52-1.
راودراد، اعظم؛ حجاری، منصوره و مجدی زاده، زهرا (1400). بصری شدن زندگی روزمرۀ زنان؛ گفتمان غالب زنان اینفلئونسر در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام. زن در فرهنگ و هنر. 4 (12)، 214-183.
سالدنا، ج (1395). راهنمای کدگذاری برای پژوهشگران کیفی، ترجمه عبدالله گیویان، انتشارات علمی و فرهنگی.
شفیعا، سعید؛ شفیعا، محمد علی و کاظمیان، غلامرضا. (1392). فراتحلیل روش و نتایج پژوهشهای کیفیت زندگی شهری در ایران. جامعه شناسی کاربردی. 24 (2). 40-21.
شفیعی، سمیهسادات و حسینیفر، زهرا. (1399). زنان از سبک زندگی میگویند: مطالعه ارزشهای محوری در صفحات زن نوشته اینستاگرامی. پژوهشنامه زنان. 2، 172-147.
عاملی، سعید رضا. (1392). روشهای تحقیق در مطالعات فرهنگی و رسانه، انتشارات دانشگاه تهران.
قاضی طباطبایی، محمود و ودادهیر، ابوعلی. (1389). فراتحلیل در پژوهشهای اجتماعی و رفتاری. تهران: جامعه شناسان.
مراقی، مهشید و خانیکی، هادی. (1401). تحلیل نشانه شناختی بدنمندی در میان کاربران زن اینستاگرام (مطالعه موردی دو طراح لباس: آناشید حسینی و الهه جهادگر). جامعه شناسی فرهنگ و هنر، 4 (1) ، 53-35.
محمدی، جمال؛ دانش مهر، حسین و سبحانی، پرویز. (1399). مصرف ایماژهای بدن در میان کاربران اینستاگرام در شهر سنندج، جامعهشناسی فرهنگ و هنر، 3 (2)، 141-115.
مکنون، رضا و سلیمی، جلیل. (1397). فراتحلیل کیفی پژوهشهای علمی ناظر بر مسئله حکمرانی در ایران. مدیریت دولتی. 10 (1)، 30-1.
مهرپرور، سمانه. (1398). بازنمود زندگی روزمره در صفحات میکروسلبریتی های زن اینستاگرام. مطالعات ماهواره و رسانه های جدید، 18 و 19. 116-71.
References
Archer, C. (2019). Social media influencers, post-feminism and neoliberalism: How mum bloggers’‘playbour’is reshaping public relations. Public Relations Inquiry, 8(2), 149-166.
Banet-Weiser, S., Gill, R., & Rottenberg, C. (2020). Postfeminism, popular feminism and neoliberal feminism? Sarah Banet-Weiser, Rosalind Gill and Catherine Rottenberg in conversation. Feminist theory, 21(1), 3-24.
Banet-Weiser, S. (2018). Empowered: Popular feminism and popular misogyny. Duke University Press.
Brice, J., & Andrews, D. L. (2019). SheBelieves, but does she? Complicating white women’s understandings of the postfeminist-neoliberal empowerment discourse. Leisure Sciences, 41(1-2), 127-144.
Chae, J. (2015). “Am I a better mother than you?” Media and 21st-century motherhood in the context of the social comparison theory. Communication Research, 42(4), 503-525.
Gray, H. (2013). Subject (ed) to Recognition. American Quarterly, 65(4), 771-798.
Grewal, I. (2005). Transnational America: feminisms, diasporas, neoliberalisms. Duke University Press.
Hearn, A. (2017). Verified: Self-presentation, identity management, and selfhood in the age of big data. Popular communication, 15(2), 62-77.
Hegde, Radha; S. (2011). Circuits of Visibility: Gender and Transnational Media Cultures. New York: New York University Press.
Peng, A. Y. (2021). Neoliberal feminism, gender relations, and a feminized male ideal in China: A critical discourse analysis of Mimeng’s WeChat posts. Feminist Media Studies, 21(1), 115-131.
Rome, J. M. (2020). Exploring constructions of “good” motherhood on social media: navigating neoliberal mommy rhetorics and the negative affective entanglements of women’s discourses on pinterest, facebook, and instagram (Doctoral dissertation, The University of Nebraska-Lincoln).
Rottenberg, C. (2018). The Rise of Neoliberal Feminism. Oxford University Press.
Banet-Weiser, S., Gill, R., & Rottenberg, C. (2020). Postfeminism, popular feminism and neoliberal feminism? Sarah Banet-Weiser, Rosalind Gill and Catherine Rottenberg in conversation. Feminist theory, 21(1), 3-24.
Rottenberg, C. (2014). Happiness and the liberal imagination: How superwoman became balanced. Feminist Studies, 40(1), 144-168.